Hoe heet dit liedje?

Het is pas een paar maanden oud. Het is een soort dance, wordt gezongen door een vrouw en het lijkt alsof het volume van de zang steeds op en neer gaat. Ik dacht dat er een stukje tekst inzat dat als volgt gaat: I'm caught up in the middle... SoundHound kan 'm niet vinden. Wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Bingo Players - Cry Just A Little?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben ik ook zo goed als zeker van dat het dat is. goed nummer btw xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JA! Dat is 'm. Thanx!

Andere antwoorden (1)

DJ Fresh - Louder ft. Sia?