Weet iemand misschien een leuke winkel/site voor mooie eigentijdse speakers tussen de 250 en 300 euro?

Ik ben voor mijn nieuwe kamer op zoek naar speakers alleen moet niet te duur zijn. Geen flutspeakers, maar hoeft ook niet geweldig geluid te zijn. Ik zoek een boekenplankluidspreker van ong. 30-35 cm. lang.
Zoiets als op de foto.

BEDANKT BAS!! XD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Ik heb even op kieskeurig.nl gezocht in de prijsklasse : €250 - €300. Op deze site staan 134 speakers in die prijsklasse. Deze speakers zijn beoordeeld door allerlei consumenten, ook staan de speceficaties van de speaker op de site.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk eens bij een audiozaak bij je in de buurt. Deze kunnen je goed adviseren, en voor jouw vraagprijs kan je zeker iets vinden daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk op marktplaats.nl. Heb ik zelf ook boxen gekocht + versterker (zeer goede kwaliteit) voor 250 totaal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Klipsch RB-51 II is een heel leuke speaker voor weinig geld (vanaf E99,-).
Zoek zelf maar even naar een winkel in de buurt.