Deadmau5 - Strobe
Pryda - Illusions, Glimma, With Me enz enz
Cirez D - Mokba
Ellie Goulding - Lights
Avicii - Fade Into Darkness
Basto - Gregory's Theme

Check de 538 Dance Smash!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op deze site van Armin van Buuren kun je er heel veel vinden: http://www.astateoftrance.com/episodes/

Hij heeft (blijkbaar) een soort radiostation, en op deze site staan dus heel veel lijsten van 'episodes' op. Als je op 'Episode' drukt, krijg je dus een lijst met zulk soort nummers te zien. En er zijn al meer dan 500 episodes, dus er staan denk ik wel genoeg nummers op :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf ben ik helemaal gek van Markus Schulz.