is er een manier om gebrande cd`s met windows mediaplayer compatible te maken voor de wisselaar in de auto ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Een eenmaal gebrande CD kun je niets meer aan veranderen. Autoradio's en hun wisselaars zijn heel kieskeurig. De meeste CDR's reflecteren onvoldoende licht en dan werken ze niet in die apparaten. Sommige doen het wel, maar dan moet je gaan experimenteren met verschillende merken.
escape