wie heeft er nog muziek van montezuma's revenge, een goede acapella band in nederland die helaas gestopt zijn na 23 jaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je met muziek? mp3's?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik bedoel dus cd's die niemand meer wil.of dvd's , mp3'zijn ook goed, heb nog niet alles van hun.

Het beste antwoord

Heb je een mailtje gestuurd,kijk maar wat je er meedoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op youtube kan je het hart ophalen.
http://www.youtube.com/watch?v=kUuHsHHCMsg&feature=PlayList&p=EB9C1FB36D7B3787&playnext=1&playnext_from=PL&index=51