Wie weet de naam van deze zanger?

Ooit had ik een cd van een zanger waar ik de naam van kwijt ben..Ook zijn liedjes kan ik niet op komen. Hij is getint en lijkt een beetje op een meisje, hij zingt Engelstalig, folksongs..Wie weet het of heeft suggesties en kan mij helpen?

Toegevoegd na 9 uur:
Die zijn het allebei niet...Het is ook een beetje moeilijk als je geen nummer of zo hebt..Zijn stem is ook een beetje hoog en volgens mij heeft hij een naam die mannelijk maar ook vrouwelijk kan zijn... iig bedankt!

Toegevoegd na 1 dag:
Volgens mij wel maar kan ook niet zo zijn...beetje stom van mij he? Ik weet alleeen dat hij een ontzettende lekkere stem heeft en dzt ik graag nog eens een cdtje van hem zou willen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Amadea
12 jaar geleden
Waar verwijst de laatste toevoeging "Volgens mij wel" naar?

Het beste antwoord

terence trent d'arby misschien?

Toegevoegd na 18 uur:
is hij ook echt engelstalig dat je weet?

Toegevoegd na 18 uur:
sorry ik bedoelde is hij ook echt Engels...

Toegevoegd na 2 dagen:
ok ok het is geen man maar het kan zijn dat je misschien oude nummers van tracy chapman bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoera!! Dank je wel ,het is idd Tracy Chapman..Dit is het beste antwoord!

Andere antwoorden (3)

Ik weet niet hoe lang geleden 'ooit' voor jou is, maar ik denk dat je Donovan bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom -?
+ ter compensatie ;)
Boy George misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antony (van and the Johnsons) misschien?