Wat is goede en rustige muziek om voor mijn wekker te gebruiken, die je niet na 2 nachten al spuugzat bent?

Het liefst geen boem-boem-gehalte, maar feeling good muziek. Daar bedoel ik geen 'Morning is broken' of andere cliché muziek mee. Een paar voorbeelden voor mijn muzieksmaak (zie video's)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.6K

Het beste antwoord

Misschien vind je Bon Iver wel wat? Dat is ook hele rustige, instrumentale muziek. Jack Johnson - is wat vrolijker, ook leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Koop een wekkerradio, elke ochtend weer andere muziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jc54
12 jaar geleden
Er zitten meerdere zenders op een radio........
Op je mobiele telefoon heb je vaak van die ringtones die wel rustig zijn en ook heleboel verschillende andere . Kijk maar ff misschien zit daar wat tussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb deze

http://www.youtube.com/watch?v=GD3VsesSBsw

Toegevoegd na 1 minuut:
of adele, rolling in the deep.
wil je liever piano yann tiersen compine dun autre tete lapres medi ofso lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
diddy- hello goodmorning
De titel zegt al genoeg en vooral de begintune is echt lekker wakker worden (lijkt mij).