Hoe heet dit liedje ??

Ik zoek een liedje dat vandaag al een aantal Keer op de radio is geweest. Het ging van. Oi oi oi en een soort spaans

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.1K

Antwoorden (4)

Danza kuduro van lucenzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Danza koduro als het goed is. Ik weet niet of ik het correct heb getypt, maar als je dit op YouTube invult, krijg je het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kuduro is het;)
dat is: Don Omar Danza Kuduro feat. Lucenzo.

kijk maar hier: http://www.weekplay.nl/don-omar-danza-kuduro-videoclip.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vem dancar kuduro van lucenzo.