Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goede oordopjes met een mooie geluidskwaliteit?

Graag ook een mooie goedkope prijs (tot rond 30 euro heb ik er denk ik voor over).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik zal in de minderheid zijn maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan sony oordopjes van rond de 10 euro.

hiervoor heb ik sennheiser dopjes van 30 euro gehad (te weinig bas, draagt niet prettig) en de originele ipod dopjes die ik geluid en "pasvorm ook minder prettig vond dan dit:

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sony-mdr-e9lp-in-ear-hoofdtelefoon-blauw/9000000011298808/index.html

een eerdere serie van deze

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sony-mdr-e818/9000000003775206/index.html

heb ik ook gehad, die als voordeel hadden dat de snoertjes minder snel in de knoop gingen dan de dopjes van de eerste link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!! Het zijn deze geworden ik ben benieuwt

Andere antwoorden (3)

Voor deze prijs zijn goede merken als Sennheiser, Sony en Philips verkrijgbaar, ze ontlopen elkaar niet veel in kwaliteit, ook andere merken en merkloze oortjes in deze prijsklasse kunnen voldoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple heeft ontzettend goede oortjes, met goede kwaliteit. en die hierboven ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je die ook gewoon los kopen want je moet dan toch een iPod/iPad/iPhone hebben??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt! en k spreek uit ervaring (+)
Als ik jou was zou ik voor de sennheiser cx300 of cx400 gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding