Hoe kan ik muziek op mijn laptop krijgen?

Je heb toch zoiets als limewire? Dan heb ik gehad, maar daardoor was mijn vorige laptop gecrasht. Dus weten jullie een andere die ik op mijn laptop kan zetten, en waar ik gewoon liedjes kan opzoeken en ze daar op kan zetten voor als ik bijvoorbeeld een cd wil branden met muziek.?
Het moet wel gratis en VIRUSVRIJ zijn a.u.b. ? :) Ik zoek hier namelijk al heel erg lang naar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
9.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
limewire en dat soort programma's moet je mijden als de pest. indd een bron van virussen en spyware. met torrents zijn schone bestanden makkelijker te verkrijgen. maar in eerste instantie is een goede virus scanner geboden bijv. http://www.avira.com/en/avira-free-antivirus dit programma is gratis

Het beste antwoord

Ik geloof dat je op deze site geen advies mag geven, ten minste als het illegaal is, ik bedoel je mag Limewire hebben, dat is legaal, maar via Limewire iets downloaden is wel illegaal, niemand op deze site mag je dus advies geven, anders zou ik wel iets kunnen zeggen als: [Censuur xD]
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

bearshare is goed. En limewire is stop gezet door de regering of zoiets dacht ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, en moet je dat downloaden ?
Je kan op internet een youtube converter downloaden.. Dan hoef je op zijn minst geen limewire of een ander soort virusprogrammatje te downloaden waar je niet zo zeker van bent.. Ik gebruik zelf ook zo een converter en ben er tevreden mee.. Ik hoop dat je er wat aan hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, ik heb beetje lopen zoeken, maar waar kan ik zo'n converter vinden ? :)
soulseek ! super !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download iTunes en haal in de winkel een tegoedkaart voor iTunes. Kan je zo'n beetje alles downloaden wat je wilt.

Tenzij je graag hebt dat de hele muziekindustrie word weggevaagd door illegaal verspreidde kopieën?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer MP3 Rocket, hiermee kun je nummers van youtube en andere sites downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar Youtube en zoek het liedje op kopieer de url en plak m bij http://www.youtube-mp3.org/ en dan download