Hoe heet het liedje waarbij Prinses Charlene begon te huilen?

Vanmiddag in de kapel waar ze haar boeket neerlegdde?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Toen twee meisjes "Couronnée d’étoiles" zongen, een lied ter ere van de Heilige Maagd.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WOW!!! Goed hoor. Ik dacht maar steeds dat ik het kende; en heb me suf gezocht! Ik fluit het zo mee, haha. Blij het antwoord hier te lezen, kan ik rustig slapen vannacht ;-) Schitterende uitvoering in het filmpje!! dikke plus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je toevallig ook waarom ze precies bij dat nummer zo moest huilen? Dat vraag ik me al een paar uur af :-)
De hele tijd een stalen gezicht en toen zoveel tranen!
Amadea
12 jaar geleden
Nou, ik kende dit lied zelf niet voordat ik het naar aanleiding van de vraag opzocht. Maar ik kreeg het het koud van, zo mooi als het is. Dus als je in de spanning zit voor alles wat bij zo'n huwelijk gaat gebeuren en je hoort dan zo'n prachtig lied, dan komen die tranen als vanzelf....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, verder geen achterliggende gedachte dus ;-) (zoals bij maxima met het adios mi nino, als ik het goed schrijf)
Dank je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het een soort ontlading. In die chapel was het allemaal wat intiemer en kleiner, dat prachtige lied, de herinnering aan Grace, en ook dat gruwelijke verhaal van het ontstaan van die kapel. Is gebouwd n.a.v. de marteling van een 14 jarig meisje in de 13e eeuw of zoiets. Dat begreep ik uit het NOS commentaar. Genoeg reden tot een klein traantje. 'k Vond alleen die prins daar niet zo erg liefhebbend op reageren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond Albert de hele tijd zoiets hebben van " ik vind er niks aan,laat t maar snel afgelopen zijn" maar ik kan het mis hebben.