Welke nummers speelde Coldplay op pinkpop van dit jaar?

Toen ik op tv een klein stukje van de optredens zag, kwam er een nummer van Coldplay voorbij dat ik heel goed vond, maar ik ben vergeten hoe het heet. Als ik een lijst zie met alle nummers herken ik het misschien weer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

Op onderstaande site vind je de setlist:

http://www.setlist.fm/setlist/coldplay/2011/pinkpop-festival-landgraaf-netherlands-3d32137.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ken niet alle n ummers maar in ieder geval de volgende: Lovers in Japan, The hardest part en feat. Jay-Z - Lost!, speed of sound en life in technicolor II

Toegevoegd na 8 minuten:
ook nog Viva la vida, Talk, Clocks, Violet hill en Fix you, hopelijk brengen ze je op een idee
12 jaar geleden
Op 3voor12.nl is het hele concert terug te zien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb hem al gevonden, het was the scientist, ik verbaas me dat ik dat nummer nog nooit had gehoord.