Van wie is dit liedje en hoe heet het?

Volgens mij eind jaren zestig. Van de tekst weet ik helaas niets bijzonders meer, maar ik liep vaak het refrein mee te galmen waarin veelvuldig 'scoediboe tjip tjip' voorkomt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je iets meer info, engels, nederlands? zanger/zangeres of groep?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, sorry, vergeten. Het is Engelstalig en een groep of band.

Het beste antwoord

Ginger Ale (Nederlandse groep) met "Scoobidab" ?
Kan er helaas geen voorbeeld van vinden, maar daar wordt ook in 'getjipt'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou goed kunnen zijn dat het een Nederlandse groep is.
Ik zal vanmiddag even kijken of ik hem kan downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yes Toet, had t niet verwacht, maar dat is de juiste.
Heeft even geduurd voor ik m te pakken kon krijgen, maar heb hem. Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Is het misschien Chirpy Chirpy Cheep Cheep van Middle of the Road? Uit 1971. Ik hoop dat je youtube-link werkt, ik had wat problemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=HSNSTerj2Kc
DEZE MISSCHIEN?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat dacht ik dus ook! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,je antwoord was nog niet zichtbaar toen ik net op youtube zat te zoeken.