waarmee krijg je het beste geluid op een cd gebrand, en het meest continue..??

ik moet binnenkort draaien in een discotheek (house) en wil een constante kwaliteit van geluid uiteraard..
b.v.d

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Antwoorden (3)

Zorgen dat je bestanden van dezelfde kwaliteit zijn. 320 kbps is top maar 256 is ook goed. Verder goede kwaliteit cd's gebruiken en niet te snel branden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deepburner free is hiervoor een uitermate goed brandprogramma. Het lijkt wat op Nero en wordt mede daarom gezien als een van de betere software om vrijwel alles te kunnen branden. Zorg er voor,dat U niet de Deepburner Pro neemt,want die kost meen ik plusminus Euro 15,00

http://www.startdownloaden.nl/articles/61/1/Deepburner-free/Pagina1.html

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een onzinnige vraag, de kwaliteit van het geluid ligt niet aan het branden maar aan de bestanden die je gaat branden. Als je alleen .WAV gaat branden is deze altijd goed. Als je allerlei MP3's met verschillende bitrates gaat branden zal je ze allemaal naar de laagste bitrate moeten converteren om de kwaliteit continue te houden. Dan gaat de kwaliteit omlaag maar is deze wel constant.

Enige goede oplossing is alles wat 128kbit of lager is niet te branden.

Toegevoegd na 1 minuut:
.WAV's zijn natuurlijk alleen goed als ze directe CD-rips zijn, een MP3 naar WAV converteren heeft natuurlijk ook geen zin.

Toegevoegd na 6 minuten:
Wat je sowieso het beste kan doen is alles als audio-CD branden (WAV) ook als het MP3's zijn, dan weet je iig dat elke CDJ ze pakt. Niet alle CDJ's pakken MP3.