Is de zangeres Esthera Sarita Nederlands? (van dit nummer: Sak Noel - Loca People)

Toegevoegd na 40 seconden:
Want haar accent in het nummer lijkt heel erg Nederlands. Vooral het stukje waar ze Wattefak zegt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.2K
Amadea
12 jaar geleden
Ze zingt hier helemaal niet, hoezo is ze dan zangeres?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij is wel de zangeres van het nummer, kijk op het begin maar bij de credits. Daar staat toch echt 'VOCAL BY ESTHERA SARITA'. (Mompelt iets over verder kijken en iets met lengte van neuzen)
Amadea
12 jaar geleden
Spoken vocal...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat moet ik daarmee? Wil je nog steeds volhouden dat Esthera Sarita niet de zangeres is van dit nummer?

Het beste antwoord

Ze is helemaal niet in Bosnië geboren. Ze is gewoon puur hollands. Brabants nog beter gezegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Esthera Sarita is in Bosnië-Herzegovina geboren, en woont er nog steeds.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sarita Valentina | Esthera Sarita Esthera Sarita. AGE. 20 YEARS. BIRTH COUNTRY. Bosnia and Herzegovina. LIVING IN. Federation of Bosnia and Herzegovina. R&B, Latin Music, Reggaeton, House ...
www.pp2g.com/Members/SaritaValentina
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dit had ik niet verwacht. Maar blijf het een Nederlands accent vinden ;)
Ik hoorde hem net toevallig op 3fm. En het klinkt inderdaad als een behoorlijk nederlands accent. Maar ze komt inderdaad uit bosnië. Ik weet ook nog niet echt wat ik van het nummer moet vinden, maar dat terzijde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was ervan overtuigd dat ze Nederlands was. Maar blijkbaar is een Bosnisch-Engels accent hetzelfde als een Nederlands-Engels accent ;)
Dat dacht ik ook toen ik WTF hoorde xD maar dat is ze dus idd niet :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze is Bosnisch maar in Nederland opgegroeid. Ze heeft ook hyves en ook hier kun je het goed horen http://www.youtube.com/watch?v=1npZruWszCg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niks Bosnië Zowiezo Nederlands;)