Ik ziek een artiest, ik ben zijn naam kwijt... hij is engels speelde met een afrikaanse band volgens mij, hij is klein en kaal,

heeft een nummer met de tekst erin : "... in the moonlight"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'ik ziek een artiest?'
Volgens mij bedoel je zoek

Het beste antwoord

Kan ook nog zelfde artiest zijn (Paul Simon) met het nummer "You can call me al". In de clip speelt hij samen met Chevy Chase maar de muziek is opgenomen met een Afrikaanse band. (zie link met live-concert).

De tekst met Moonlight zit hier nl. ook in!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"You can call me Al" staat ook op "Graceland"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet hem dan wel zijn. +

Andere antwoorden (1)

Bedoel je de Amerikaan Paul Simon met het album "Graceland"?
Die voldoet wel aan jouw omschrijving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thank you!!!