Hoe heet de oper zangeres die samen met Freddie Mercury het liedje Barcelona zong?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

Monserat Cabbalier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is Montserrat Caballé. Het lied hebben ze gezongen voor de Olympische Spelen in Barcelona in 1992. Hij stierf echter al in 1991 en het is dus niet live gezongen aldaar.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor de finale van de UEFA Champions League finale in 1999 zong Caballé het nummer live, met een opname van de overleden Freddie Mercury.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Montserrat Cabaljé.

Toegevoegd na 1 minuut:
Moet zijn Caballé