Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vraagje over iTunes. zie uitleg!

ik heb net een nieuwe laptop gekocht, ik had eerst een oude computer, en daar stond mijn iTunes op en al mijn muziek. Nu heb ik al iTunes gedownload op mijn nieuwe laptop, maar mijn vraag ia nou of ik de muziek van mijn oude computer in iTunes naar mijn nieuwe laptop in iTunes kan zetten??
op mijn oude computer staat alles in iTunes, niet meer in mijn documenten!

help mij alsjeblief!?!
alvast bedankt;)

Toegevoegd na 13 minuten:
maar is het gewoon mogelijk om de muziek van mij ene pc naar mijn laptop te zetten..????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
538

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kan het proberen via thuisindeling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek het mapje itunes/media en daar staat je muziek. Het is ook mogelijk om je muziek voortaan in een andere map op te slaan en die dan aan Itunes te koppelen, dan weet je in ell geval waar je muziek staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In je documentenmap heb je een mapje (mijn) muziek.

Als je die hele map naar je nieuwe computer kopieert en daarna itunes start, dan zou het moeten werken.

Toegevoegd na 12 minuten:
Al je muziek, zit dan gelijk al in je iTunes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thuis indeling instellen op bijde pc's en dan kan je alle liedjes die je op de "oude coputer" hebt staan afspelen op je laptop en je kan ze er dan ook op dowloaden en dan staan ze gewoon op de laptop en op de oude pc je hebt hier wel internet voor nodig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding