welke bekende liedjes zij n makkelijk op de piano ?

hey allemaal ik ben net piano gaan leren spelen en ik wil het ook thuis leren maar ik wil graag bekende maar makkelijke liedjes op de piano alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
5.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
requiem for a dream van rememberseptember, die is goed, ook just the way you are van bruno mars, daar zijn ook leuke tutorials van, verder is river flows in you een heel prachtig liedje dat redelijk bekend is en waar je al gauw een applaus voor zal krijgen als je dat speelt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom zet je dit niet als antwoord neer?

Antwoorden (5)

Vader Jacob is makkelijk te leren en erg bekend! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
when i look at you van miley cyrus heb ik via youtube geleerd zonder enige piano kennis.
ik heb zelfs geen piano, ik heb het op een piano op mijn ipod geleerd.

Toegevoegd na 29 seconden:
het makkelijke is dat het steeds herhaalt

Toegevoegd na 23 uur:
ik heb het hele nummer in ongeveer 3 dagen geleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow, Wow, maar wel een hele mooie muzieksleutel!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je :p
Probeer het kanaal van youcanplayit op YouTube eens allemaal hele bekende (klasieke) vereenvoudigd uitgelegd zo heb ik er ook al veel geleerd! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Walk ik ken het lies zelfs nog na 8 jaar uit mijn hoofd
Aaffggaafgafgagfggagagffgafggagagfff als ik mij nog goed herinner Google maar de nootduur
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey thanxx duie heb ik nu al geleerd
Leer je noten lezen of niet? Kijk eens op onlinepianist.com, daar kan je een account aanmaken en bladmuziek vinden/ voorgespeelde liedjes met zo'n programma vinden. Hier staan ook liedjes uit de Top 40 in de makkelijke uitvoering. Als je nou een speciaal liedje hoort dat je graag wil spelen, kan je me ook even een berichtje sturen, dan zoek ik de bladmuziek voor je.