Hoe worden zangers beroemd en waarom zoveel geld?

Worden ze dan misschien geboren door beroemde ouders die hun beroemd maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

zangers worden beroemd door een talentenjacht of zo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige zanges komen uit een muzikale familie, en dat helpt wel, dan kunnen ze al wat talenten geerfd hebben he. Sommigen met geluk en heel hard werken
13 jaar geleden
niet bij allen geldt dat,want heel veel hebben ook een kruiwagen of de juiste middelen ( geld)
maar ook door enorm hard werken, dingen creeeren wat je uniek maakt, gebruik maken van netwerken om zoveel mogelijk mensen te bereiken ( en lady gaga is daar een goed voorbeeld van,door als eerste artieste gebruik te maken van youtube,twitter facebook met de toen meeste followers)
anders zijn dan wat we al kennen,opvallen en je geliefd maken bij je publiek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel makkelijk. Vaak zijn zangers of getalenteerd of ze hebben net een bepaald nummer te pakken waarmee ze een hit scoren. De muziek bevalt de mensen. Mensen willen graag dat nummer hebben of willen juist meer hebben van die artiest. Mensen gaan muziek kopen. Waarom zoveel geld? Als veel mensen , veel muziek gaan kopen, komt er veel geld in het laatje. Hoewel tegenwoordig de artiesten denk ik meer geld verdienen aan optredens/concerten en promotie dan echt daadwerkelijk de verkoop van digitale muziek en/of cd's.