ik zoek een website waar ik op een legale manier muziek / mp3 kan downloaden

Ik kwam een soortgelijke vraag al tegen, maar daar was het antwoord mediamarkt. Daar kun je echter niet losse mp3-tjes kopen.

Ik zoek dus een website waar ik zowel nationaal en internationale muziek kan downloaden - legaal.

Ik ben nu o.a. op zoek naar het nummer: stay the night van James Blunt.

Wie kan mij aan een goede website helpen?

Toegevoegd na 10 minuten:
Het mag geld kosten, want anders is het niet legaal...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
13.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een website ben ik bang dat er te veel virussen binnen komen, voor een legale manier Itunes (zijn wel kosten aan verbonden) of limewire, limewire is gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon op itunes? Bronnen:
- itunes shop

Antwoorden (5)

www.beemp3.com is een goede site voor muziek.
Je zoekt een nummer, als je dit nummer gevonden hebt klik je hierop en kom je op een ander menu. Je typt een code in en je ziet in groene letters je nummer.Met je linkermuisknop beluister je het nummer. Je drukt met je rechtermuisknop op dit nummer en kiest 'link opslaan als'.

Toegevoegd na 9 minuten:
Je kunt ook spotnet gebruiken. Dit is wel lastig te installeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb me toch een goed antwoord, haha!
ik doe het ALTIJD op deze site:

http://www.listentoyoutube.com

even uitvogelen hoe het werkt en voila! het is erg simpel!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet het per se een website zijn?
Want Spotify is een programma waarbij je (tegen betaling) nummers kan downloaden. Je kan sowieso gratis muziek luisteren (streaming). Je kan dan losse nummers aanschaffen/downloaden.
Als je de premium versie van spotify hebt betaal je 9,99 per maand, en dan kan je ook offline luisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via Itunes. Dat is het enigste wat ik ken, maar ik doe ook niks legaals ofzo haha XD

Toegevoegd na 58 seconden:
betaal je geloof ik 99 cent voor een nummer, maar je kan ook een heel album downloaden..
Itunes is wat mij betreft het beste, aangezien je goed overzicht kan houden, en meestal zijn er geen problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.itorrentz.eu/