Hoeveel kost een nieuwe standard american stratocaster?

Gewoon de goedkoopste amerikaanse. Eerstehands en wat is het verschil tussen road worn en een "gewone" stratocaster?

Toegevoegd na 6 minuten:
+ weet je nog ergens een winkel in de buurt van amsterdam, hilversum of utrecht waar ik die zou kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om hem te kopen, moet je gewoon wat muziekwinkels langsgaan/bellen/ op de site kijken. Elk zelfrespecterende muziekwinkel verkoopt ze wel.

Het beste antwoord

Zo rond de 800 tot 1200, ligt eraan welke versie je wil. Road worn houdt in dat de gitaren eruit zien alsof ze al heel wat jaren zijn meegegaan, er zitten krassen en het lijkt alsof de verf is weggeschuurt. MAAR dit is de verf van de gitaar, het zit er niet echt op. Zo lijkt het 'cooler'.