Waar kan ik een roze (kinder)viool kopen?

Mijn dochtertje wordt volgende week 5 en ze wilt een roze viool. Ik zoek nu al een aantal weken, maar vooralsnog heb ik er nergens een kunnen vinden. Weet iemand misschien een plek waar ik wel succes kan hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.6K
Pieter2011
13 jaar geleden
Probeer eens in het tuincentrum :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je een echte viool, of een speelgoedviool?

Het beste antwoord

Hier staat er in elk geval eentje: http://www.vioolspelen.nl/barbie-elektrische-viool-p-508.html
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een onzin om hier een - voor te geven zeg, dit is toch wel de ultieme roze viool!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, waarom die min ? Prima antwoord !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterker nog, het is hem geworden. ook al had ik meer een echte in mijn hoofd is deze perfect. beste antwoord! :)

Andere antwoorden (4)

Kijk eens op marktplaats. Meestal heb je violen daar in veel kleuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hi, tja, ik kijk nu al weken op marktplaats, maar daar hebben ze er geen :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de min komt niet bij mij vandaan overigens. ik ben niet zo'n minner...
Een roze viool. Er is maar 1 roze viool bekend, dat is de viool van Anna die optrad in het duo Senna en Anna tijdens het Junior Songfestival 2010. Die viool is door de begeleiders van het duo roze beschilderd of gespoten. Waarschijnlijk is dit gebeurd door of onder het toeziend oog van een vioolbouwer of restaurateur.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er is trouwens wel een roze elektrische viool op de markt, zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats is inderdaad een goeie tip desnoods kan je hem ook overlaten spuiten