Wie kent dit nummer?

Volgens mij jaren 70-80. Het is een langzaam nummer gezongen door een man in een voor mij onbekende taal (israel of original zuid-amerikaans). Fonetisch zingt hij ongeveer dit (ik ga een poging wagen, haha):
Ako ako hanatia, tago no (tadanana)....
Refrein: ise ie eta ise doe, taganooi para ste hoi...

Hahaha, wat een fun! Ik zie de juiste antwoorden graag binnenstromen.
Ps ik heb al gehumd bij soundhound

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klinkt vaag bekend ergens,
kan je nog een stukje fonetisch uitschrijven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoor voor de rest alleen het wijsje in mijn hoofd. De tekst is te vaag...
Jammer want ik wil het al jaren weten!
Wat ik nog wel kan vertellen is dat er veel strijkinstrumenten (violen) in voor komen. En dat het refrein later on het nummer ook anders wordt ingezet (ik ga toch een poging wagen :)): Ikoe noe rai ati aha nana pakanoi parsetoi...

Het beste antwoord

Ik gok op Anak van Freddie Aguilar, Fillipijns.

Hier de Engelse versie: http://www.youtube.com/watch?v=oklvyDqCem8
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ako ako hanatia, tago no (tadanana)....
Refrein: ise ie eta ise doe, taganooi para ste hoi ik hoor er geen woord van in terug, meneer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik probeer ook maar te helpen appelvrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaaaah hippo, het is de goeie! Morgen achter mn laptop een dikke 10. Wauw, ik wil dit echt al zolang weten!
En sorry bananenman terugravend in mijn kinderbrein klinkt het echt fonetisch zo!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn dat het opgelost is :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh en hippo, het is niet filipijns maar indonesisch...zie ik net. Anak betekent kind. Strange, mijn voorouders komen uit indonesie en het liedje raakte me vroeger als kind altijd.... Dank je wel nogmaals!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Freddie Aguilar komt uit de Filipijnen, en zingt dit in Tagalog (Filipijns). Het nummer komt uit 1980.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik heb het nu ook gezien! Ik was in de war want 'kind' in het filipijns is 'bata'. Ik vind het echt een bijzonder nummer omdat het me als klein kind zo raakte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee dan, blij dat je hem hebt! punt voor de hippomeneer. ik hoor trouwens ook niet heel veel strijkinstrumenten,
raar hoe ons geheugen werkt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit was het nummer dat ik zocht, ik ben super blij!

Andere antwoorden (1)

Karnak , weet niet wie de artiest is, kijk maar op YouTube (Japans)