Hoe heet deze muziek toch?

http://www.youtube.com/watch?v=klqLd5uSHAU&feature=fvst

De muziek die ik bedoel begint op 1 minuut in de video. van 1 minuut tot 1 minuut 20.

kan iemand mij de titel en artiest melden?

ik weet bijna zeker dat dit een geheel eigen nummer is en niet oorspronkelijk bij deze vid hoort.

thanks!!

Toegevoegd na 19 minuten:
niet no limit dus, helaas.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ehm, nope, het is niet hetzelfe. Het is toevallig een nummer waar ik ook al een tijdje naar zoek, dus ik ben er zeker blij mee, maar dit is echt een ander nummer. Ik moest ze wel naast elkaar luisteren om het verschil te horen. ze zijn heel gelijkaardig maar absoluut compleet verschillend!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is het een op hol geslagen computer die wordt verkocht als muziek maar mijn zoon zegt mij dat het hard core is.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Houden zo, dit antwoord, niks meer aan veranderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Het enige echte juiste antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hey! top! dat is m!!! ikke blij :-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tissum!!!

Andere antwoorden (1)

2 unlimited - no limit.