Ik zit sinds kort op zangles waarneer heeft dit echt effect op je stem?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Dat hangt er helemaal vanaf hoe getalenteerd jij bent. Daar is geen tijd voor aan te geven. De één heeft na jaren les nog een belabberde toon, terwijl de ander na een paar maanden de sterren van de hemel kan zingen. Het best kan je aan je zangdocent vragen wat die van jouw vorderingen vindt. Dat kunnen wij zo niet beoordelen.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee bedanktt ;)
Amadea
13 jaar geleden
Wie zou mijn min-naar zijn en waarom?
Als je van "nature"vals zingt, kan geen enkele zangles je helpen. Maar als je goede stem hebt en in staat bent goed toon "te houden" kan zangles je veel extra's brengen, al was het alleen maar het goed gebruiken van je stem, zonder die te overbelasten. Geniet er vooral van, zingen is heerlijk, het maakt veel positieve energie vrij.