Wie weet de titel van een videoclip van 15-20 jaar geleden, waarbij een meisje en een jongen met meel naar elkaar gooien?

Later zit het meisje op een schommel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
3.9K
Antoni
14 jaar geleden
Heb je misschien meer informatie? Alles is welkom. Ik vind het nu erg lastig het juiste antwoord te vinden.

Het beste antwoord

Dat was een liedje van Beautiful South: A little time.
Zie onderstaande link. Is inderdaad een erg grappige videoclip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hartelijk dank!

Andere antwoorden (1)

Er gaat een vaag lichtje branden. Is het niet in de hoek van Frankie goes to hollywood, of dat liedje War?