Virtuel dj
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd het programma heet virtuel DJ en het is een betaald programma . je kunt een trail van 30 gratis proberen via de website
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mixxx dj, virtual dj, traktor, mixmeister, MAGIX dj met al die programmas met audacity, traktor, MAGIX music maker en nog zon andere, FL studio met die programmas kun je knippen, tonen maken, liedjes maken enzo

Toegevoegd na 1 minuut:
oja virtual dj home kost niets en alles op dat plaatje van jou zit erop maar ook kun je er filmpjes in zetten, toontjes in zetten (voor meer tonen moet je wel betalen) en nog meer dingetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Virtual dj is wel een simpel progje. Je kunt beter Fruity Loops Studio proberen. Daar heb je veel meer extra's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb fl studio al, maar daar heb je niet zo'n turning table
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fl is een daw dat heeft hier niks mee te maken idd
Virtual DJ idd