hoe heet het nummer dat ze op comedy central gebruikten voor hun films-promo ? mike myers zegt "that's not your mother it's a man" tijdens de reclame?

het is een heerlijk rock achtig nummer , en het werd dus gebruikt onder hun reclame voor de films die ze gingen laten zien , aan het einde werd er een acteur in sm outfit verplettert door een vuil container , ik hoop dat iemand me kan helpen , alvast heel erg bedankt !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Deze zal het wel niet zijn, maar wel grappig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt , maar het is wel precies het stukje beeld dat ze gebruiken :)