hoe maak ik mijn lied af?

hallo,

ik ben een jongen van 16 en zing, speel gitaar, drum en piano. ik heb een nummer gemaakt op de gitaar met zang. tklinkt goed! ik hoor er in mijn hoofd de drum en de piano bij, speel het ook appart maar hoe kan ik dit samenvoegen? mijzelf kopieëren zou handig zijn. kent er dus iemand een programma waar je zelf je muziek kan opnemen en samenvoegen tot 1 nummer?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat leuk dat je alles speelt! ls je klaar bent, wil je de link dan sturen ? (indien je het op youtube zet)
succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja idd ik wil het ook wel horen
en success ^^

Antwoorden (3)

Als je muziek op wilt nemen dan heb je er ook iets van een interface of zo tussen nodig. Zelf gebruik ik de Lexicon Omega, deze wordt geleverd met de software van Cubase.
Je kunt dan je instrumenten en zang op aparte tracks opnemen en ook nog een beetje bewerken (elke track apart). Kost ongeveer €155,- maar daar krijg je, naar mijn mening, wel heel veel voor! Verder heb je dan een laptop nodig en that's it!
Volgens mij is dit de eenvoudigste oplossing.

Succes en ik ben benieuwd naar het resultaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GarageBand, als je een Apple computer hebt, of iemand in de buurt.

hiermee kun je al je muziek opnemen, mixen, samenvoegen.

ik speel zelf ook piano en gitaar, heb al een aantal nummertjes op deze manier gemaakt!

werkt echt super
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Audacity.
En nog gratis ook.
Kun je jezelf op meerdere sporen opnemen en dan afmixen.