wanneer kan je je opgeven voor popstars?? en hoelang duurt het dan voordat je mee kan doen?

ik wil namelijk mee gaan doen met popstars en er gaan heel veel jongens en meiden kijken :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sommige zeggen dat het wel goed is:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet het per sé Popstars zijn?
We hebben ook nog X-factor, Idols en The Voice...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben 13 en voor X-factor moet je 15 zijn dagt ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik sowieso wachten tot je 15 bent en de baard al in de keel hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb al de baard in me keel en ook erbuiten XD

Het beste antwoord

Even kijken op de site van SBS6 kopje kandidaten gezocht. Hier staat wanneer er voor welke programma's kandidaten gezocht worden en dan kan je aanmelden.