Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben een rapper en maak ook beats. ik wil op keyboard les maar word er dan alleen klassiek enz gespeelt??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
904

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat hangt van de betreffende keyboard-docent af. Dus vantevoren informeren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt vast wel iemand in de buurt vinden die ook les geeft in pop.
En anders kun je even bij de popschool kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook op les gezeten. Ik leerde verschillende dingen, je krijgt gewoon eerst de basis en dan ga je nummers leren spelen.
Ik heb verschillende nummers leren spelen, maar als je eenmaal noten kan lezen kan je alles spelen.

Ik heb Axel F leren spelen, maar bijvoorbeeld ook 50 cent met In da Club (hele tijd terug).

Maar het ligt inderdaad aan de school en je docent!
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook op les gezeten maar speel nu gitaar maar je kan iets marktplaats zetten pop muziek op keyboard docent gezocht ofzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nadat ik gestopt was met piano les te volgen, een keyboard (eigenlijk synthesizer) gekocht en wat leerboeken voor piano en keyboard. Hierdoor heb ik het mezelf geleerd. Het gaat natuurlijk niet zo snel en je moet vooral goed kunnen horen of het goed is wat je speelt (want je hebt geen docent die zegt ‘verkeerde noot’). Toch is het haalbaar :)
In dergelijke (beginners)boeken heb je niet alleen klassieke liedjes; ik heb ook Jingle Bells, Old McDonald has a farm, the Sound of Music etc. geleerd. ^^
Weet wel dat dit goedkoper is dan een docent, maar het duurt ook wel wat langer ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding