Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kent iemand een film over de 5-seconden regel van eten?

Ik herinner mij een speel film die begint met een man en een meisje die door de dierentuin lopen en vervolgens laat de man zijn eten vallen bij een apen kooi en raapt dat op binnen 5 seconden. Deze wordt dan vervolgens erg ziek en dan wordt de film overgenomen door een animatie film wat zich afspeelt in het menselijke lichaam waar het virus gaat vechten tegen het immuunsysteem.

Kan iemand mij helpen deze film te zoeken, heb al jaren goed gezocht op het internet, maar kom hem maar niet tegen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Cryofiel
6 jaar geleden
"De" vijfsecondenregel? Welke? Uit je toelichting begrijp ik dat je het hebt over de regel dat voedsel dat op de grond valt, pas na vijf seconden zou worden besmet door de bacteriën die op de grond zitten. Maar die regel bestaat ook in de drie-seconden-versie, en in de zeven-seconden-versie, en misschien in nog wel meer versies. Hoe dan ook klopt de "regel" niet. Maar goed, je bent niet op zoek naar de juistheid van de regel, maar naar een film. Die ken ik helaas niet. Maar het is wel handig om te weten dat deze "regel" nergens op is gebaseerd.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jaaaa Osmosis Jones. Hele leuke film! :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De film gaat niet per se over de 5-seconden regel, maar over wat er precies gebeurt als er een virus in je lichaam komt, en hoe je lichaam dit verslaat.
Ik ken deze film van vroeger, hij heet 'Osmosis Jones', en is gedeeltelijk animatie (alles binnen het lichaam), en voor de rest met echte acteurs.
(Lees meer...)
Ritsuka
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Was precies wat ik zocht!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding