Hoe heet die film dat een groep mannen een huis overvalt?

Ze overvallen een groot huis waar een man, vrouw en kind wonen. Dochter is op dat moment stiekem het huis uit naar een feestje. Ik hoop dat dit genoeg info is.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
gvrox
7 jaar geleden
Uit welk jaar ongeveer, en welke taal werd gesproken ? Zitten er bekende acteurs in ?

Antwoorden (2)

home alone?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De film Trespass uit 2011 gaat over een echtpaar dat wordt overvallen in hun huis terwijl de dochter, Avery, stiekem naar een feestje is. Er is geen tweede kind in het verhaal.

Acteurs in de film zijn Nicole Kidman, Nicolas Cage en Liana Liberato.

Toegevoegd na 10 minuten:
De groep overvallers in deze film bestaat uit drie mannen en één vrouw. De film is geregisseerd door Joel Schumacher.
Antoni
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Super bedankt!
Antoni
7 jaar geleden
Graag gedaan! Ik begrijp dat het antwoord goed is?