Waar staat het huis van de film Mama Is Boos?

Je kent hem wel.. Mama is boos! Wat een geweldige film!
Ik ben benieuwd waar het huis staat.
Weet iemand dit?

Ik hoor graag van iemand waar het staat!

~Chris

Picture for question
6.5K

Antwoorden (3)

Als dit dezelfde villa is als uit Schatjes ( de voorgaande film), dan gaat het om Dr Batenburglaan 157 in Breda.
2 jaar geleden
SimonV
2 jaar geleden
Dat leek mij ook waarschijnlijk. Al kan ik geen foto’s van de Batenburglaan 157 vinden die lijken op de woning van “Mama is boos”.
tinus1969
2 jaar geleden
Aangezien de film inmiddels zo’n 35 jaar oud is, is het huis misschien wel grondig verbouwd of zelfs gesloopt.
SentWierda
2 jaar geleden
De villa aan de Dr. Batenburglaan in Breda is in 1921 gebouwd en in 2001 helemaal gerenoveerd.
In oktober 2013 is de villa verkocht, na bijna vier jaar te koop te hebben gestaan.
In 2015 is vergunning verleend voor het vergroten van de villa.
chrisbruinsma13
2 jaar geleden
Nee dit is niet hetzelfde huis, ik zal even doorzoeken.
Het zal er vast nog wel staan. En het adres zal sowieso nog wel bestaan lijkt mij.
In Epe, adres weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
Waarop baseer je dit?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ik zag het huis een keer voorbij komen op Funda, stond namelijk te koop.
een jaar geleden
erotisi
een jaar geleden
Die schoorsteen zie ik niet