Hoe heet de film halverwege de reclame van prime video met een witte en zwarte engel?

Ze staan voor een woestijn, de witte omarmt de zwarte met ze vleugel, en er komt een vrij donkere lucht links in de verte naar de woestijn toe om de tegengestelde elementen aan te vullen.

3 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Die heeft de titel "Good omens" en is geen film maar een zesdelige televisieserie die in 2019 werd uitgezonden door de BBC. Naar het gelijknamige boek dat werd geschreven door Terry Pratchett.
Amadea
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Inderdaad, goede serie. Heb het boek nu ook in huis.