Was Ultimate Survival (Bear Grylls) wel echt?

En de andere programma’s van hem dus ook Wild VS You en dat soort programma’s van Bear Grylls

3 jaar geleden
1.4K
SingingCoyote13
3 jaar geleden
klopt wat ze zeggen er loopt een cameraploeg mee die altijd buiten beeld is zowat maar grylls heeft wel eens ongelukken gehad en ledematen gebroken tijdens opnames of stunts. er was een behind te scenes aflevering ooit. het blijft link sommige dingen die hij doet

Antwoorden (2)

Dat hangt een beetje af van je definitie van echt. Er liep natuurlijk altijd een cameraploeg mee,bv.
3 jaar geleden
Nee het is vrij anders achter de schermen dan wat jij op TV voorgespiegeld krijgt.

Naar verluidt volgens crew en door de show ingehuurde survival-experts:
Bron https://www.youtube.com/watch?v=989zeqaxEfY
-Scenes worden gescript en aangedikt, stelling over bepaald gevaar worden overdreven
-De crew helpt Grylls
-Mede-experts (die wel in beeld komen) knappen het werk op
-Dingen worden voor hem gebouwd zou dat hij het na kan bouwen
-Dieren worden voor hem opgespoord en hij doet alsof hij ze vindt
-Bepaalde technieken die hij uit zou leggen zouden onzin zijn

En dit filmpje is een klassieker en schets direct een beeld van wat TV-maken is: https://www.youtube.com/watch?v=Wh6RLOF3FrE