Hoe heet die nieuwe serie over een meisje dat uit een vliegtuig komt en niet meer weet hoe ze heet of waar ze vandaan komt?

Was reclame op tv en je zag beeld van een jong meisje. Zij reisde met vliegtuig maar wist haar naam niet of waar ze vandaan kwam. Zou binnenkort op tv komen maar weet niet hoenserie heet en welke zender of wanneer begint

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Ik denk dat je zoekt naar Emergence. Deze serie komt op net 5 vanaf 28 oktober 21.25 uur.
https://www.youtube.com/watch?v=u5x2C01NA9w
3 jaar geleden
Abcde
3 jaar geleden
Correctie, de begintijd is om 20.30. Hou het wel even in de gaten, in de tv gids staat 21.25, op tv geven ze 20.30 aan. Ik neem aan dat het laatste klopt.