Hoe kan ik gratis Netflix kijken zonder account?

Ik heb nog geen account. Waar kan ik legaal gratis films en series zonder abbonnement kijken? Ik zou graag mee willen praten over populaire series die mijn vrienden kijken. Kan ik toegang krijgen met een code, dus zonder in te loggen? Of is er een andere legale mogelijkheid om gratis toegang te krijgen? Ik bedoel dus niet de proefperiode die slechts een maand duurt, maar voor een langere periode.

SingingCoyote13
3 jaar geleden
ja het zou mooi zijn als netflix een soort van gratis dienst aanbied waarbij je dan wel films en series bomvol reclame ziet maar wel gratis kan kijken daardoor.
of een advertentie onder op het scherm, of elke 10-15 minuten zou mij niks uitmaken eigenlijk
MarBet
3 jaar geleden
Als je ergens normaal gesproken een abonnement voor nodig hebt, is het vaak niet legaal om gratis toegang te krijgen. Je kunt een abonnement wel delen. Ik heb met 5 mensen een abonnement, dan betaal je rond de 2 euro per maand. Misschien kun je kijken of dat haalbaar is? Of met toestemming inloggen op het account van iemand anders.

Antwoorden (1)

Netflix biedt mensen die nog geen lid zijn van de streamingdienst nu de mogelijkheid om enkele populaire series en films uit haar brede assortiment te bekijken, zonder dat je hiervoor een account hoeft te registeren of moet betalen. Op een speciale ‘Watch Free‘-pagina staan alle titels die met een druk op de knop gratis te bekijken zijn.Naast de hitserie Stranger Things zijn ook de series Élite, Boss Baby: Back in Business, When They See Us, Love is Blind, Our Planet en Grace & Frankie te zien. Filmliefhebbers kunnen de popcorn erbij pakken voor de Netflix-films Murder Mystery, Bird Box en The Two Popes.Het aanbod is wereldwijd beschikbaar, maar kan op dit moment alleen worden bekeken in een internetbrowser op een Windows-pc, Mac of Android-toestel. iOS-toestellen en smart-tv’s worden nog niet ondersteund.
Klein addertje
Netflix hoopt met de proef nieuwe abonnees aan te trekken. Er zit wel een klein addertje onder het gras: gratis gebruikers kunnen alleen het eerste seizoen van een serie bekijken. Mocht je dus verslaafd raken aan een serie, dan zul je alsnog een abonnement moeten nemen om te zien hoe je favoriete serie afloopt.