Wat is de titel van een film, jaren 80, waarin mensen gekloond worden?

Ik ben op zoek naar een oude film ( ik denk jaren 80) waar mensen gekloond worden. De klonen vervangen de echte mensen en de echte mensen worden ondergebracht in een soort onderwereld. Er is een man die merkt dat zijn familie ( klonen) raar doet en op zoek gaat naar zijn echte familie en vind deze in de onder wereld. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2K
Antoni
3 jaar geleden
Doet me denken aan de film Invasion of the Body Snatchers uit 1978 met Donald Sutherland, Brooke Adams en Jeff Goldblum, maar daarin ontbreekt voor zover ik me kan herinneren de onderwereld.

Antwoorden (2)

Invasion of the Body Snatchers is een Amerikaanse sciencefiction/horrorfilm uit 1978 van regisseur Philip Kaufman
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Antoni
3 jaar geleden
Weet je zeker dat dit het juiste antwoord is? De hoofdpersonen in die film maken zich, voor zover ik me kan herinneren, vooral zorgen om hun collega's/vrienden, niet hun familieleden. Ook ben ik er niet zeker van dat er in die film een onderwereld was.
Antoni
3 jaar geleden
@Digitalstudio, kan je de vraag in mijn vorige reactie beantwoorden?
Misschien The Stepford Wives? is uit 1975. Hier worden mensen vervangen door robots, niet door kloons.

een andere oude film waarin mensen gekloond worden is The boys from Brazil, uit 1978
Heel goeie film maar er zit geen onderwereld in.