Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom bevat de Netflix-serie 'Kaos' geen afleveringen?

In 2020 zou de serie Kaos op Netflix gepubliceerd worden. Ik vraag me af waarom ik deze al wel te vinden is op Netflix, maar nog geen afleveringen kan laten zien. Is dat een fout vanuit Netflix of is het nog niet officieel gepubliceerd (dat men het puur eventueel kan toevoegen aan de lijst)?

5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Eén van de vele mysteries van de Griekse en Romeinse mythologie-serie KAOS is ook het tijdstip waarop deze in première gaat. Op het moment zegt de showpagina dat de serie in 2020 zal uitkomen. Maar Netflix heeft nog geen exacte datum of zelfs maand aangekondigd.
Dat de aankondiging van KAOS al wel te vinden is op Netflix maar nog geen afleveringen laat zien is geen fout van Netflix.
Hoewel de nieuwe bestemmingspagina van de show zegt dat de serie in 2020 te zien zal zijn, heeft Charlie Covell, de Britse actrice en schrijfster eerder gezegd dat de opnames eind juni van dit jaar zouden beginnen. Echter met de coronavirus-pandemie die de film- en tv-productie wereldwijd stopt, is niet te verwachten dat de opnames snel zullen starten.
Voorlopig is het TBA – to be announced. – wordt nog aangekondigd.
Het blijft voorlopig geduldig afwachten.
As of right now, 2021 is still a possible release date, depending how long productions are shut down, but it will definitely be a while before we get to enter the world of Kaos.

Op dit moment is 2021 nog steeds een mogelijke releasedatum, afhankelijk van hoe lang producties worden stilgelegd, maar het zal zeker nog een tijdje duren voordat we de wereld van KAOS kunnen binnenstappen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Speedylovertje
3 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding