Is Harry Potter en fantastic beasts gevaarlijk voor mij met epilepsie?

Ik heb epilepsie en ik ben hartstikke nieuwsgierig naar Harry Potter. Daar hoort fantastic beasts ook bij. Helaas heb ik niet iets dat bevestigt of Harry Potter gevaarlijk voor mij is. Túúrlijk splits ik ze allebei op.
Waar u dan mee moet opletten zijn dan voornamelijk:
1. Zijn er snelle beelden? (Ongeveer net zo snel als dat er een lightsabergevecht plaatsvindt in Star Wars of dat de lightsaber wordt geactiveerd.)
2. Is het 3D? (Meest belangrijke van allemaal!)

3 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

De beelden zijn denk ik helaas wel te snel. Zo heb je bij Harry Potter wel eens een jumpscare (een onverwachte, snelle gebeurtenis waarvan je schrikt). Veel van mijn vrienden vinden de boeken van Harry Potter leuker dan de films, dus dat raad ik je zeker wel aan!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Asterixfan1
3 jaar geleden
Nou ik heb weleens wat eerder die "jumpscares" gezien. (Zoals wanneer er een crewlid van the flying dutchman onverwachts valt op een schipwrak in Pirates of the Caribbean)
Welke beelden zijn dan te snel?