Waar kan ik alle seizoenen van Henry Danger kijken?

Ik heb heel erg lang gezocht en ik weet nog steeds niet waar ik nou alle seizoenen van Henry Danger kan kijken. Ik zou ze het liefst in het Nederlands kijken maar Engels is ook niet erg. Het zijn 5 seizoenen maar op Netflix staat maar een seizoen. Als iemand weet waar ik alle seizoenen van deze serie kan kijken zou ik dat erg waarderen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
18K

Antwoorden (3)

Als het goed is kun je hier alle afleveringen terugkijken: https://www.gemistvoornmt.nl/serie/Henry%20Danger
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bij mij lukt het op die site niet :( zijn er misschien nog andere sites?
Pieterke
3 jaar geleden
@Tessa098: Dit is alles wat ik gevonden heb.
Pieterke
3 jaar geleden
Misschien moet je een andere browser gebruiken. Ik heb Google Chrome gebruikt. Het lukt me nog steeds om dan op de site te komen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd met Google Chrome maar hij doet het nog steeds niet ik kom wel op de site maar ik kan de afleveringen niet afspelen
Pieterke
3 jaar geleden
@Tessa098: Inmiddels krijg ik ook te zien dat de afleveringen niet meer beschikbaar zijn of geweigerd worden.
Videoland dat is ook een streaming service
En het werjt niet in belgie bij mij dus ik gebruik proton vpn dat is een gratis vpn waarmij jij tot deze landen kan verbinden japan, Nederland, De verenigde staten bij mij werkt de nederlandse server goed
Daar mee kan je 4 seizoenen kijken van henry danger maar het 5de seizoen weet ik niet
De goedkoopste abonnement is 5 euro per maand daar
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
op google: soap2day het is gratis en daar staan ALLE series en films op die er bestaan maar je kan een virus krijgen dus ik zou eerst een antivirus-app downloaden
een jaar geleden