Ik heb geen smart-tv, maar kan ik dan wel gebruik maken van de streamingdiensten van Amazon Prime Video?

Ik kan wel Videoland, via mijn tv-aanbieder Telfort, en Netflix ontvangen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
dudemeister
4 jaar geleden
via een gameconsole kan het ook - als je die hebt

Antwoorden (1)

Als je de juiste ontvanger hebt: Arcadyan 2260 of Arris 2952, zou dat vanaf deze maand (december 2019) moeten kunnen.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/amazon-prime-vanaf-nu-in-je-tv-menu-85441
"
Vanaf wanneer kan ik Amazon Prime kijken via mijn tv?

Jouw tv-ontvanger (Arcadyan 2260 of Arris 2952) krijgt deze maand (december 2019) een update met de Amazon Prime app. Vanaf deze update, kijk je Amazon Prime via je tv. Niet iedereen krijgt ‘m tegelijk, dus heb even geduld.
"

Als je niet een van die ontvangers hebt, zou je even Telfort kunnen vragen of ze die op willen sturen, of anders zou je aan een ander apparaat kunnen denken als een ChromeCast.
https://www.androidplanet.nl/tips/amazon-prime-video-chromecast-gebruiken/