Is er een film van de boeken van Fablehaven (fabelhaven) gemaakt?

Als ik het opzoek krijg ik verschillende antwoorden te vinden!
Zo niet: Zijn ze er mee bezig (;wanneer is de film klaar)of hebben ze er misschien al plannen voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ze zijn nu in preproduktie heb ik gelezen,als de films(want het zullen er dan wel meer dan 1 worden) net zo goed zijn als mijn favoriete auteur Orson Scott Card beweert en zelfs een vergelijking maakt met Harry Potter,zullen er wel meer delen volgen. Ietjeuh, heb jij ze allemaal gelezen en in de oorspronkelijke taal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb alleen het eerste boek gelezen, in het Nederlands.. Ik kan op zich wel in het engels lezen, want het 2e boek is toch nog niet uit in het Nederlands! I speak English very well, but not zo snel, maar dat komt nog wel (Doe nog maar 1 jaar 2-talig Vwo :-))!

Andere antwoorden (1)

Er is nog geen Fablehaven-film.

Volgens de Wikipedia heeft Brandon Mull (de schrijver) bij de release van het vijfde Fabelhaven-boek verteld dat er een film in voorbereiding is. Avi Arad, die ook de Spiderman- en X-Men films gemaakt heeft, heeft de rechten gekocht, zegt Brandon Mull. De film zou ergens in 2012 verschijnen.

Er is dus nog geen film, maar de kans is groot dat er wel eentje komt. Je weet alleen nooit wanneer het dan echt gaat gebeuren, het kan soms nog héél lang duren voor het er echt van komt.