Wat is de naam van een film met een inbreker die niet wil dat ze naar buiten gaan vanwege een virus of gevaar buiten?

Is een film met een koppel in een valantiehuis. Een man breekt in en gijzelt ze en zegt dat ze niet naar buiten mogen en kunnen vanwege een virus of gevaar en de overheid houdt ze in de gaten en maakt ze af als ze naar buiten gaan. Ze moeten alle ramen enz dicht timmeren. Ze weten niet of hij nou gek is , of dat hij de waarheid spreekt. Uiteindelijk gaat de vrouw toch naar buiten en wordt ze doodgeschoten door het leger.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hoi , ja klopt haha. Kon er niet meer op komen en kon hem nergens vinden. Dank je wel. Het was inderdaad een aangespoelde soldaat en geen inbreker. Wist niet meer precies, hoe hij in dat huis terecht kwam.