Hoe heet een film over wraak van een vader op een moordenaarsbende?

Hoi allemaal
Ik zoek een wraak film die in 2012 in de tv gids van the help heeft gestaan
De wraak film is uit gezonden achter the film the taking of pelham 123 of Unstoppabele weet het niet meer zo goed om dat hij om de zelfde tijd ongeveer kwam

De wraak film gaat over een gezin vader moeder en een dochtertje
Een benden vermoord het gezin alleen de vader overleeft het en varander zijn uiterlijk
Hij gaat achter de bende aan en vermoord ze een voor een en laat stukjes foto achter in het lichaam en op het einde zijn ze samen in een loods om dat ze weten dat er iemand achter ze aan zit

Hoop dat iemand me kan helpen
Groetjes Bianca

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Jammer is wel een goede maar is helaas niet die ik bedoel even goed bedankt de dochter was jonger en donker harig en deze man verander echt zijn uiterlijk zo dat de benden hem niet meer herkend wand volgens mijn man heeft hij al in de benden gezeten
gvrox
4 jaar geleden
"tv gids van the help" ?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dat doel ik ja elke keer als er een film in première gaat staat dat op de voor kant en bij deze was het van the help

Antwoorden (1)

Dat betreft "Acts of Vengeance" uit 2017, met Antonio Banderas als de wraak nemende Frank Valera.
. . .
Nog een mogelijkheid is "Law abiding citizen" uit 2009. Daarin gaat het om een man die tien jaar na de moord op zijn vrouw en donkerharig dochtertje wraak neemt.
=
”Law abiding citizen”
Toegevoegd op 16 oktober 2019 21:24: tekst
Amadea