Hoe heet deze horrorfilm over een groep mensen op rondvaartboot die pech krijgt?

Het gaat over een groep op een rondvaartboot, die pech krijgt. De groep besluit zichzelf te redden maar er blijken piranha’s (of andere gevaarlijke dieren) in het water te zitten. Ook komt er een klein eilandje in voor waar ze naartoe proberen te komen.

Het speelt zich af in een tropischland tussen volgensmij bergen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Wellicht bedoel je Rogue/Piranha 3D.
In het ruige landschap van Noord-Australië neemt de Amerikaanse journalist Pete een riviercruise met een groep toeristen. Hij voelt zich meteen aangetrokken tot Kate, de mooie tourgids. Maar wanneer de boot wordt geraakt door iets onder water, verandert de pleziertocht in een nachtmerrie. De groep komt vast te zitten op een klein eilandje. De zon gaat onder en het wordt vloed, waardoor het eilandje langzaam maar zeker onder water komt te staan. Wachtend op hulp realiseren Pete, Kate en de anderen zich dat iets hen in de gaten houdt. Onder de kalme oppervlakte van het water wacht een reusachtige krokodil zijn kans af.
SimonV
4 jaar geleden
Anacondas ze varen op een meer tot een waterval hun schip vernield daar komen ze op een eiland met zeldzame bloemen echter zit het vol met anacondas die in het paar seizoen zitten