Uit welke film zijn deze plaatjes?

Volgens mij is het Burt Reynolds? Weet niet zeker. En waar komt die knuffelbeer vandaan. Uit welke film?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
upload 'm naar tinyeye en je weet het(de naam van het beertje dan hè?) Burt heeft er nooit zo knap bijgelegen, ik denk eerder aan Tom Selleck.
LeonardN
4 jaar geleden
Lilo & Stitch
Amadea
4 jaar geleden
Nee, het betreft Terry Kiser in de rol van de vermoorde baas Bernie Lomax van wie niemand in de gaten heeft dat ie er dood bij ligt.
Antoni
4 jaar geleden
Het blauwe figuurtje, Stitch, is geen knuffelbeer of beertje, maar een buitenaards wezen.

Antwoorden (1)

Weekend at Bernie's en Lilo&Stitch ; dus niet uit 1 film
gvrox
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oooooo dank je wel gvrox!!!! Dat is het inderdaad.