Waar kan ik de DVD vinden van de film Jesus Christ Superstar?

Ik wil graag de film Jesus Christ Superstar op DVD hebben en ik wil hem in een winkel kopen (Dus niet online). Waar kan ik er een vinden?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
ronron1212
4 jaar geleden
@LeonardN helemaal met je eens.

Antwoorden (1)

Een fysieke winkel waar je de dvd Jesus Christ Superstar koopt, wordt lastig.
Verder weten we op GV niet waar je woont. Dit maakt het nog moeilijker.

Er zijn wel twee opties, indien je niet online wilt bestellen en laten leveren:

Indien je in de buurt van Duitsland woont: Mediamarkt Duitsland verkoopt de dvd. Je moet deze wel bestellen in de winkel of op de site, maar je kunt de dvd ophalen in de winkel als deze daar is aangekomen. De gesproken taal is Engels. Bij ondertiteling staat ook Nederlands.
Verder kun je indien je het niet vervelend vindt om de dvd tweedehands te kopen naar marktplaats gaan. Zoekopdracht: Jesus Christ Superstar dvd. Je kunt zoeken op een straal van een aantal kilometer. Haal de dvd op aan de deur.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik woon bij de grens van Duitsland, dus ik kan denk ik wel naar de Mediamarkt in Duitsland gaan. Verder weet ik wel dat de film in het Engels is en met ondertiteling in meerdere talen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Super dan!
Kijk maar eens op mediamarkt.de, dan kun je het zien.
Succes!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
https://www.mediamarkt.de/de/product/_jesus-christ-superstar-drama-dvd-9460651.html
Kijken bij marktabholung.
Of naar de winkel gaan en daar bestellen.